Un cocktail mortal – varianta DJ248

0 Comments

Se pune un DJ248 cu deficiențe, niște lipsă de marcaj la trecerea pentru pietoni, un luminat insuficient, viteză, condimentăm cu lipsa Educației Rutiere și nepăsarea autorităților și avem:

Soferul unui autoturism Audi A4, ce se deplasa pe ruta Lunca Cetatuii-Iasi, a accidentat mortal un barbat. Totul s-a petrecut in apropierea unei treceri de pietoni, insa nu se stie cu exactitate ce s-a intamplat. Au intervenit un echipaj de la SMURD, unul de la ambulanta si unul de la politie pentru cercetari. Chiar daca medicii au incercat sa il readuca la viata pe barbatul lovit, incercarile nu au dat niciun rezultat, declarandu-se decesul.

sursa și video aici

Dar poate autoritățile, implicit și Serviciul Rutier Iași din cadrul IPJ Iași, nu știau de problemele de pe acest drum… de parcă ar fi un drum public din vârf de munte și nu drumul ce leagă Iași de Vaslui. Doar că știau. Le-a spus RFG prin Căpraru Florin-Vlad – Coordonator RFG Iași. (vezi articolul de aici)

Descrierea celor constatate:

 Sat Lunca Cetatuii: -lipsa indicatoarelor de avertizare a limitatoarelor de viteza (Cocoase)

                                 trecerile de pietoni si statiile de autobuz au aviz negativ,asa cum ati precizat in raspunsul din: 25-09-2015 cu nr. 2298/S.R.

Lipsa marcajelor la trecerea de pietoni din satele: Horpaz, Lunca Cetatuii, Dumbrava, Santa, Bordea, Grajduri.

-Lipsa marcajelor longitudinale si laterale dupa trecerea de VODN 28D (soseaua de centura)

-Lipsa parapetilor de protectie la intrare in padurea Bordea 47.009703, 27.548524

Extras din Adresa trimisă în data de 03.06.2016

răspuns nr.2298

răspuns nr.2298

Doar că pe autorități, implicit și pe Serviciul Rutier Iași din cadrul IPJ Iași, le-a durut la bască și la figurile geometrice de pe umeri. Doar nu murea fiul Președintelui CJ sau mama Șefului Serviciului Rutier Iași de necesitatea unor marcaje și a unor becuri?! Poate ar trebui să moară, poate așa vor înțelege că Siguranța Rutieră nu este un moft. Poate se vor implica și în promovarea Campaniei Naționale de Educație Rutieră (proiect inițiat de Asociația România Fără Gropi) astfel încât participanții la trafic să conștientizeze riscurile circulației pe drumurile publice. Fie că vorbim de viteză, de alcool la volan, de centura de siguranță sau chiar de atenția pe care trebuie să o avem când traversăm strada.

    

Distribuie:

Comments

comments

Categories:

Lasă un răspuns