ASOCIAȚIA ROMÂNIA FĂRĂ GROPI – organizație non-profit acreditată să participe la comisiile Camerei Deputaților – a fost înființată în Decembrie 2015, cu scopul de a crea membrilor un cadru organizat acțiunilor de succes desfășurate, începând din Mai 2015 și până atunci, într-un demers civic sub forma unei campanii, purtând aceeași denumire. Realizările obținute în remedierea numeroaselor probleme ale infrastructurii rutiere în timpul Campaniei “România Fără Gropi” ne-au determinat, după aproape un an de activitate, să dăm acestui demers civic un cadru instituțional, o asociație cu statut și personalitate juridică. Am inițiat această activitate convinși fiind că domeniul Infrastructurii Rutiere are implicații directe în ce privește Siguranța Rutieră, iar eficiența va fi cu atât mai mare, asociind aceste preocupări cu forme de prevenție, prin acțiuni de Educație Rutieră. Prin perseverență și documentare, beneficiind și de susținere mediatică, am primit sprijin din partea instituțiilor statului. Vrem să continuăm demersurile, să lărgim aria activității asociației, în toate județele țării și, în mod special, dezvoltând acțiunile de prevenție în siguranța rutieră prin Educație Rutieră, ceea ce înseamnă un efort financiar ce nu poate fi acoperit fără o implicare de tipul Corporate Social Responsibility.
Vă stăm la dispoziție pentru discuții sau propuneri și vă rugăm să parcurgeți prezentarea atașată și propunerea de buget!
Proiect de Buget – OBIECTIV 2020
De ce să te implici?
Anual în România:
Astfel puteți susține demersurile noastre:
1. Vă implicați logistic și financiar în susținerea acțiunilor pe care le desfășurăm în domeniile de acțiune:
2. Redirecționați până la 20% din impozitul pe profit pentru proiectul RFG – conform legii nr 32 din 19 mai 1994, puteți să redirectionați până la 20% din impozitul pe profit datorat statului dar nu mai mult de 5‰ din cifra de afaceri a Companiei. Această formă de contribuție nu implică costuri pentru Companie, fiind suficient un contract de sponsorizare încheiat cu Asociația noastră. Contract de sponsorizare RFG – 2023
3. Recomandați angajaților companiei să redirecționeze către RFG cei 2% din impozitul pe venit. Contribuția nu implică un cost pentru angajat, fiind suficientă completarea Formularului 230 de aici.
4. Cause Related Marketing (CRM) – CRM este o “activitate comercială prin care o Companie și un ONG formează un parteneriat pentru a promova un brand, produs sau serviciu în beneficiul ambelor părți.” Prin CRM “o Companie se angajează să facă o contribuție către o anumită cauză, prin vânzarea unui produs”. Campaniile de CRM pot ajuta la construirea brandului și reputației companiei, la creşterea motivației personalului, precum și la fidelizarea clienţilor existenți si atragerea de noi clienți.
5. Donații de produse sau servicii – Prin oferirea de produse sau servicii ajutați Compania prin oportunități de PR și asigurați vizibilitate acțiunilor de CSR contribuind la promovarea acțiunilor/mesajelor noastre și deci la creșterea gradului de Siguranță Rutieră și Educație Rutieră, salvând astfel sute de vieți.
6. Match giving – Donaţia făcută în comun de către angajați și angajatori se numește match giving și se referă la împărțirea donației între angajat și Companie. Angajaţii fac donații individuale care pot să fie un procent din venitul lor sau o sumă stabilită, iar Compania completează suma (de cele mai multe ori o dublează). Acest lucru motivează personalul și construiește spiritul de echipă, unind firma și angajații în susținerea unei cauze nobile.
Susține acțiunea Asociației România Fără Gropi de tipărire și distribuire în școlile și grădinițele din România a
prin care se promovează Educația Rutieră în rândul preșcolarilor și școlarilor. Oferă siguranță copiilor!
Susține acțiunea Asociației România Fără Gropi de tipărire și distribuire în localitățile din România a
prin care se promovează Educația Rutieră în rândul participanților la trafic
Rezultatele RFG în cifre între (7 Mai 2015 și 31 Decembrie 2016):