1. Parapetul de pe axul drumului trebuia montat și pe această porțiune. RFG a solicitat în mod explicit montarea lui până la Ploiești (pe DN1) și a recomandat montarea pe toate drumurile naționale cu minim 2 benzi pe sens, tocmai pentru a se evita impactul frontal. (vezi aici solicitarea de închidere a DN1). Pentru că era montat, aici au fost salvate vieți.
2. Traficul de marfă trebuia și trebuie direcționat doar pe A3. Existența acestei autostrăzi între București și Ploiești permite ca traficul de marfă să nu mai treacă prin localitățile de pe acest segment de drum. Acesta este scopul principal al unei autostrăzi, preluarea traficului de marfă.
ATRAGEM ATENȚIA CU PRIVIRE LA NECESITATEA INTRODUCERII PE AGENDA PUBLICĂ A PROBLEMEI INFRASTRUCTURII RUTIERE.
ESTE INADMISIBIL SĂ NU EXISTE DEZBATERI MEDIATIZATE ÎNTRE POLIȚIA RUTIERĂ, DRUMARI ȘI REPREZENTANȚII PARTICIPANȚILOR LA TRAFIC ÎN CONDIȚIILE ÎN CARE LA FIECARE 5 ORE UN CETĂȚEAN ROMÂN MOARE DIN CAUZA INFRASTRUCTURII PRECARE ORI A LIPSEI EDUCAȚIEI RUTIERE.
Doi bărbați au murit și alte șapte persoane au fost grav rănite în urma unui accident teribil petrecut în această dimineață, pe DN 1, la Bărcănești.
Un tir a intrat frontal într-un microbuz care efectua o cursă specială către București.
sursa știre și foto aici
SOLICITĂM DEZBATERE PUBLICĂ DESPRE UN SUBIECT DE INTERES GENERAL. DESPRE CUM PUTEM SALVA VIEȚI.
NU ESTE LOC DE TOATE SCANDALURILE ȘI PENTRU EMISIUNI CONSTRUCTIVE,
EDUCATIVE ȘI CARE DUC LA CREȘTEREA SIGURANȚEI RUTIERE?!
Citește și: