Acest articol nu este pentru susținătorii și membrii Asociației România Fără Gropi.
Acest articol este pentru cei care ne pun la îndoială demersurile, metodele și buna noastră credință. Și este ultima dată când vă mai explicăm. Citiți Legile cu care noi lucrăm. SUNT PE SITE.
Avem o problemă de Siguranță Rutieră la o trecere de pietoni. E din 2011 problema. De atunci știe și Brigada Rutieră București. Marcajul nu se vede bine, indicatorul se vede cu greu spre deloc, lumină din părți… detalii, detalii. Merge și așa.
Ce a făcut Brigada Rutieră București cu tot cu agenții din teren, din birouri și de pe unde mai sunt ei? NIMIC! 5 ani de zile nu au mișcat un deget pentru siguranța pietonilor și șoferilor care trec pe la acea trecere de pietoni. Probabil nu aveau timp de atâtea coloane oficiale nelegale pentru Găbitzu. Vă amintim că 27 de agenți îi erau la dispoziție de vreo 5 ori pe zi!!!
Acum o să fim cinici: (sursa: Consiliul European pentru Siguranţa Transporturilor (ETSC))
În 2011, un român a murit la fiecare 4 ore, într-un accident de maşină.
Priviți tabelul la capitolul răniți grav ÎN ORAȘE!!!
O viaţă umană pierdută într-un accident rutier costă, la nivel european, 1,84 milioane de euro, conform unei formule statistice denumite Valoare de Prevenire a unei Morţi (VPF – Value of Preventing a Fatality).
Astfel, în România s-au irosit în 2011 în jur de 3,7 miliarde de euro, pentru că au murit 2.015 oameni pe şosele. Între anii 2001 şi 2011, pierderile s-au ridicat la peste 50 de miliarde de euro, pentru că au murit în accidente rutiere peste 27.700 de români. În medie, România pierde 5,1 miliarde de euro în fiecare an, cu o medie anuală la 10 ani de peste 2.700 de morţi în accidente rutiere.
Siguranţa rutieră ţine de patru mari factori, conform specialiştilor: şosele, participanţi la trafic, vehicule şi sistemul de reacţie în caz de accident. Cu cât acestea sunt mai sigure, cu atât creşte siguranţa rutieră. Dacă la ultimele două capitole, România nu stă rău, la primele stă dezastruos: calitatea şoselelor şi educaţia participanţilor la trafic. (vom reveni cu niște detalii interesante la cum se face educație rutieră prin România)
articol de citit pentru mai multe detalii
Concluzia:
Avem temele făcute. Ori ne susțineți, ori nu ne mai consumați timpul de pomană. Avem multă treabă cu drumurile din România.
o Echipă – 7.000 de membri – Uniți.