Drumurile din România = un Colectiv de ~2.000 de morți pe an (III)

8 ani

Episodul III din Drama Drumurilor din România. Țara în care nici măcar un drum nu are Inspecția de Siguranță Rutieră făcută. Și asta de 8 ani de zile.

Și în acest episod arătăm cât de mare a fost și încă mai este indolența autorităților. Dar Asociația România Fără Gropi. are tratamentul și îl aplică cu succes de ~1 an de zile, iar pentru ca vindecarea să fie mai rapidă este nevoie de înscrierea a cât mai multor șoferi și pietoni în Asociație.

Mai mulți membri = vindecare mai rapidă.

Cum nu au știut și nu au putut aplica Legea 265/2008 – legea privind gestionarea siguranței circulației pe infrastructura rutieră, doar că vorbeau de ea în Strategia Națională pentru Siguranța Rutieră 2015-2020.:

pag.41-42:

Priorităţile referitoare la infrastructura rutieră sunt:

b) intensificarea inspecţiilor de siguranţă periodice ale reţelei de drumuri;

c) punerea în aplicare a procedurilor referitoare la evaluarea de impact și la operaţiunile de audit în domeniul siguranţei rutiere;

pag.45:

C. Controlul îmbunătăţirii siguranţei drumurilor publice și sancționarea administratorilor /executanților de lucrări la drumuri pentru nerespectarea prevederilor legale
Pentru prevenirea evenimentelor rutiere, autoritățile publice centrale pentru transport și pentru afaceri interne, prin structurile specializate, vor intensifica acţiunile de control şi vor aplica sancţiuni în cazul în care administratorul drumului public/al căii ferate, societăţile care execută lucrări în zona drumului public şi deţinătorii de obiective in zona drumului nu respectă prevederile legale în vigoare.
Întreţinerea infrastructurii rutiere şi asigurarea condiţiilor de siguranţă a acesteia sunt absolut necesare pentru asigurarea unui trafic rutier sigur. În acest sens, trebuie intensificate inspecţiile de siguranţă asupra stării de viabilitate şi a semnalizării rutiere, conform prevederilor legale, pentru identificarea, remedierea şi, după caz, sancţionarea, nerespectării normelor în vigoare, avându-se în vedere în principal:
a) existenţa şi menţinerea, în conformitate cu standardele şi normele în vigoare, a marcajelor, indicatoarelor rutiere şi a amenajărilor de infrastructură rutieră, amplasate pe drumurile publice;
b) semnalizarea lucrărilor precum şi a obstacolelor aflate pe suprafaţa carosabilă;
c) refacerea după intervenţie a suprafeţei carosabile în cazul lucrărilor la reţelele edilitare (apă, gaz, electricitate, etc.);
d) existenţa de construcţii, accese rutiere, panouri publicitare sau alte activităţi private în zona drumului public, neautorizate sau care nu respectă prevederile legale şi care afectează siguranţa rutieră.

 

continuăm zilele următoare cu episodul IV, când vom vorbi despre alte documente care demontează scuza că nu s-a putut aplica Legea.

Episodul I – http://romaniafaragropi.ro/index.php/2016/04/15/drumurile-din-romania-un-colectiv-de-2-000-de-morti-pe/

Episodul II – http://romaniafaragropi.ro/index.php/2016/04/21/drumurile-din-romania-un-colectiv-de-2-000-de-morti-pe-ii/

Episodul IVhttp://romaniafaragropi.ro/index.php/2016/05/04/drumurile-din-romania-un-colectiv-de-2-000-de-morti-pe-iv/

o Echipă – 7.000 de membri – Uniți.

Vino și tu în Echipa RFG.!

Comments

comments

Fii primul care comenteaza la articolul "Drumurile din România = un Colectiv de ~2.000 de morți pe an (III)"

Lasă un comentariu