De ce nu trebuie RFG. să aibă 7.000 de membri?

Păi hai să citim din rechizitoriul procurorilor din cazul Poliția Rutieră Vaslui:

Din rechizitoriul procurorilor a reieşit că fostul şef al Poliţiei Rutiere, Iulian Munteanu, îi punea soţiei la dispoziţie atât subalternii, cât şi maşinile instituţiei, pe care le folosea chiar şi pentru a merge la piaţă.

Soţie: „Auzi? Da’ hai că eu am două sacoşe mari. Eu tot m-am încărcat şi… unde vin eu tocmai la maşină? N-ai să-mi trimiţi o maşină să mă ducă acasă?”
Ioan Vîrlan (şef al Serviciului Rutier Vaslui): „Stai un pic acolo, să văd pe cine găsesc.”
Ioan Vîrlan: „Era nevastă-mea la piaţă şi a făcut nişte cumpărături şi nu…”
Dan Năstase (agent): „La care piaţă?”
Ioan Vîrlan: „La Traian în spate era.”
Dan Năstase: „Haideţi că mă duc!”
Ioan Vîrlan: „Hai, du-te!”

Articol complet

Mai multe cazuri puteți găsi aici

Așadar Șeful Serviciului Rutier Vaslui în loc să se ocupe cu  Siguranța Rutieră și cu implementarea Strategiei Naționale pentru Siguranță Rutieră 2015-2020 ca să nu mai murim aiurea pe drumurile pline de gropi și fără elemente de siguranță (marcaje, parapete, etc.) el făcea taxi din mașina Poliției și șofer din agentul de poliție… care în loc să își facă meseria se băgase jucător de curling.

Domnu’ Comisar și Șef Vîrlan (șef la SR Vaslui din 10.02.2006) împreună cu subalternii săi de la rutieră (inclusiv Iulian Munteanu, Șeful Biroului Rutier Vaslui, alias omul cu patul și mielul pentru Șeful de la Direcția Rutieră, tovarășul Axente cu controlul) au aplicat în 10 ani numai 6 amenzi pentru gropi și lipsă marcaje. Vă dați seama ce drumuri bune sunt în tot județul Vaslui de nu au avut săracii de milițieni pentru ce să aplice sancțiuni TIMP DE 10 ANI!!! Nici cu deszăpezirea nu era problemă că doar se ocupa nea Munteanu:

Un alt sef din aceeasi structură este suspectat că dicta ordinea în care erau deszăpezite străzile din oraş. Ale cunoscuţilor aveau prioritate.

Credeți că firma cu contractul pentru deszăpezire a fost vreodată amendată? Nici noi nu credem.

Iar acesta e doar un caz. Minor am zice. Dar problemele bat la ușa abuzurilor în serviciu, la cea a contractelor de asfaltare și întreținere, la banii pentru marcaje, indicatoare, parapete, la drumuri asfaltate și sparte imediat după recepție ca să se piardă garanția (oare o fi spart ca să se ascundă calitatea proastă a asfaltului?!), la miliarde de euro care nu se regăsesc în infrastructura rutieră. Bani pe care fiecare dintre noi i-am plătit și îi plătim zi de zi.

Și vin băieții ăștia de la RFG. și încep să pună întrebări și să strice ei combinațiile dintre niște milițieni, niște administratori de drumuri și niște drumari. Ba, mai mult, îi învață și pe alții ce să facă, mai fac și o Asociație ca să unească participanții la trafic. Și băieții ăștia sunt periculoși rău, că nu le pasă de amenințări și nu vor nici funcții. Ei vor doar o Românie Fără Gropi. și dacă vor strânge membrii necesari… așa va fi.

Deci ne-am înțeles: RFG. nu trebuie să aibă 7.000 de membri?

Că atunci vor fi cea mai mare Asociație de profil din România și din Europa. Și vor avea și fondurile necesare (obținute fără să facă vreun compromis) să aibă și angajați care să stea zi de zi cu ochii pe Poliția Rutieră, pe CNADNR, pe primării și consilii județene.

Vedeți că au început să întrebe de Inspecția de Siguranță Rutieră, iar în ritmul acesta vor ajunge să măsoare și grosimea marcajului.

 

 

 

 

 

 

 

Comments

comments

Fii primul care comenteaza la articolul "De ce nu trebuie RFG. să aibă 7.000 de membri?"

Lasă un comentariu

Inline
Inline